View Single Post
Old 30th June 2010, 21:49   #231
ram130
Senior Member

Send a message via AIM to ram130 Send a message via Yahoo to ram130
How is everyone's problems so far?

and for Webschiff above. Here's the translation.

Quote:
Originally Posted by Webschiff View Post
Hallo together,

sorry for my english, I write in german.

Ich habe folgendes Problem:
In meiner Calendar.xml habe ich Playlisten eingetragen, die auch wunderbar gespielt werden...
Sobald es jedoch 2h am ist, schaltet sich die das Event ab, obwohl ich geschrieben habe bis 3h am.

Erster Versuch: Ich habe da schon einiges versucht, hat jedoch nicht hin gehauen... Hier mal die Daten:
starttime="11:00:00" duration="03:00:00" repeat="62"

Zweiter Versuch: und zum weiteren habe ich es so getestet, indem ich 2 events erstellt habe wegen 00 Uhr

starttime="11:00:00" duration="23:59:59" repeat="62"

starttime="00:00:01" duration="03:00:00" repeat="62"

jeweils mit den Entsprechend Tags. Ohne Erfolg...
Ich möchte, dass die Playlist(en) täglich von 11h morgens bis 03h nachts spielt, was mache ich da verkehrt?

Und gleich noch eine Frage hinterher:
Ich lese derzeit die DJ Daten aus dem AOL Namen in sc_serv2 aus, gibt es, abgesehen vom "Current Song" eine andere Möglichkeit, an diese Daten zu kommen, wenn sc_trans zwischengeschaltet ist (Möchte die DJ Daten haben, nicht die SC_trans Standarddaten)?

Danke schon mal im Voraus

--

Quote:
Originally Posted by Webschiff View Post
Hallo together,

sorry for my english, I write in german.

I have the following problem:
In my calendar.xml I have registered playlists, which are also played wonderfully ...
Once there, however, is at 2h, turns off the the event, although I have written to 3h am

First try: I have already tried some, but has not carved out ... Here are the dates:
start time = "11:00:00" duration = "03:00:00" repeat = "62"

Second attempt: and further I have tested it so, as I have created two events for 00 clock

start time = "11:00:00" duration = "23:59:59" repeat = "62"

start time = "00:00:01" duration = "03:00:00" repeat = "62"

Accordingly, each with the tags. Without success ...
I want the playlist (s) daily from 11h am to 03h play at night, what I'm doing wrong?

And just a question afterwards:
I am reading now from the DJ data from the AOL name in sc_serv2, there are, apart from the "Current Song" is another way to get at this data, if sc_trans interposed (If you want the DJ data have not SC_trans standard data)?

Thank you in advance

Ramon
ram130 is offline