![]() |
#1 |
Major Dude
|
zijn er hier ook nederlanders???
![]() "when you are with me i'm free, i'm careless, i believe" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
|
Moved this from General Discussions to WWD.
Tuurlijk zijn hier Nederlanders. We hebben zelfs een appart forum! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
hoop maar dat het nog komt...niemand kent dit ook...als je zegt jah ik zit een beetje op winamp forums rond te kijken krijg je 9 van de 10 keer een: wat zijn de winamp forums? terug...duz dat schiet ook niet op maar er zullen er langzaam wel meer bij komen denk ik...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
koele sig trouwens...
![]() moet er eigenlijk ook maar eens eentje gaan maken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
|
Hey, ich hab' fast die haelfte davon verstanden!
![]() Bin ik koul ode' wat? (Ja, ich weiss, das es nichts mit eurer sprache zu tun hat, es ist eher ein noch-nicht-gemachtes Dialekt vom friezischem...) ![]() ...Ja, ich weiss ja das ich bloed bin... ...ich lasse euch schon allein... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Major Dude
|
hey
hoi.. ik zit op 4 forums ![]() ![]() "when you are with me i'm free, i'm careless, i believe" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Moderator
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Major Dude
|
Coooool ! Nederlands op't Forum !!!
Yup ypu ik spreek ook nederlands ![]() ![]() Ik ben wel geen Nederlander, maar een Vlaming (Belg dus) ... Kaboon ben jij ook een Nederlander ?! Cool een Nerdelandstalige Moderator !!! This rulez ![]() THOR |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
|
Ik ben echt 100% Nederlands. En moderator zijn, rulez!
THOR eindelijk, ik wist al de je een Belg was maar ik vroeg me al af wanneer jij nou als een regelmatig bezoeker van dit forum hier zou posten. Welkom op het Nederlandstalige gebied. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Member
|
hehe nog minder belgen hier duz...ach jah we hadden het kunnen weten die hebben het internet nog niet echt uitgevonden...
![]() nog ff over die forums heb meeste post ik op het general discussions en hier...de rest lees ik wel maar post ik niet vaak... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Major Dude
|
over mezelf!
ik heb 10 jaar in belgie gewoond.. dat is de helft van mijn leven..ik studeer in eindhoven aan de TU/e, en de studie architectuur!
ik speel honkbal [baseball voor de belg, want die kennen de term honkbal niet] mijn homepage is http://go.to/lynxplace de forums waar ik naar toe ga zijn winamp f1racing house of insanity WSD CREED creed is mijn favoriete band.. daarom heb ik er een skin van gemaakt die overigens al meer dan 12000 keer gedownload is.. over 8000 keer hier en 4000 keer bij 1001winampskins mijn laatste skin is: http://www.winamp.com/customize/deta...ponentId=38805 groetjes ![]() "when you are with me i'm free, i'm careless, i believe" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Forum King
|
Nou en ik ben dus ook NL's
![]() BTW skin love forum is zeker het leukst, alleen er gebeurt soms errug weinig (lees: geen ruk) ![]() Een Nederlands/Belgisch forum is natuurlijk wel geinig, maar om hier nu uren met z'n vieren rond te gaan hangen hehe...LOL Cya @ de "gewone" forums ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Forum King
|
En als we nu toch bezig zijn (
![]() [reclame] voor mijn laatste skin ^^^^^^ zie sig [/reclame] |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Major Dude
|
Wij Belgen achter met het Internet ??
In Wallonië misschien, maar niet in Vlaanderen !!! Wij kunnen al langer breedband krijgen dan jullie hoor ![]() ADSL is ongeveer uitgevonden in België ! ... Door Alcatel Bel ! En ik wist heus wel wat honkbal was hoor ![]() THOR |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Major Dude
|
Hoe wist je dat ik een Belg was Kaboon ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Member
|
volgens mij had je dat al een keer gezegd ofzo...want ik wist het ook al...hehe dat van dat internet neem ik dan maar terug...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Forum King
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Moderator
|
Quote:
ADSL, zelfs ik heb dat hier niet in Drenthe. ![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Junior Member
|
Nog een NL'er hier
Ik ben (nog??) niet zo actief op deze forums waarschijnlijk omdat je over winamp snel uitgepraat raakt ? ;-)
Wel lijp dat er een NL-talig topic is hier eindelijk iets wat ze over zee niets van snappen. Oh ja ik ben ook maar een simpel IT schooliertje ;-) ____________________________ ` ` ` ___________ ` ` `/--__----/|---___-\ ` ` /--/_ /---/ |---|__|--) ` `/--------/` `|---------/ ` /---/\---\` ` |---___-\ `/---/` \---\` `|---|__|--) /_'/` ` `\__\ |_____-/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Moderator
|
Re: Nog een NL'er hier
Quote:
![]() maar zou je misschien iets aan de groote van je signature kunnen doen? hij is een beetje aan de grote kant. [Edited by Kaboon on 01-14-2001 at 12:53 PM] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Major Dude
|
het wordt hier al een beetje gezellig.. en skin love is far most the best
![]() ![]() "when you are with me i'm free, i'm careless, i believe" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Major Dude
|
Zeg Kaboon, hoe ben jij eigenlijk moderator geworden ?
Heel veel post heb je niet eigenlijk... zelfs nie genoeg voor Major Dude ... Niet dat ik jaloers ben hoor ![]() THOR |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Moderator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Major Dude
|
Coool !
Zeg kan je ze niet wijs maken dat ik alle vragen in het Vlaams (Flemish) kan beantwoorden als ze mij moderator maken ? Dat Vlaams (ongeveer helemaal) hetzelfde is als Nederlands zullen ze toch nooit weten ![]() Please try it ! ![]() THOR |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Member
|
Quote:
![]() ![]() ![]() komisch joh na 1 jaar hebben ze eindelijk alles werkend...alleen beveiling is nix waard maar dan ook helemaal nix...en we mogen geen spelletjes spelen... ![]() we hebben net tetrinet ontdekt (das tetris over netwerk) hangen er nu overal briefjes 'dat we geen NETRIS ![]() ![]() ![]() ennuh ik ben poolverslaafd en aangezien we een pooltafel hebben op school is dat ongeveer het enige wat ik doe.. ![]() hmz als je kijkt naar alle ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Major Dude
|
iedereen bij ons heeft een laptop.. en het netwerk hier heeft bijna 5000 aansluitingen, zelfs in de college zalen.. dus ik slijt een aardig uurtje of wat op het internet.. skins maak ik wanneer ik thuis en niet online ben
![]() ![]() "when you are with me i'm free, i'm careless, i believe" |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Moderator
|
Mazzelpik een eigen laptop, dat wil ik ook!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Major Dude
|
kaboon.. wat is je asl? en geef eens een link naar skins die je hebt gemaakt op bijvoorbeeld een eigen homepage?!?!
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Major Dude
|
Antwoord je niet Kaboon ??
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Moderator
|
The Only Lynx: 17/m/drenthe. Ik heb nog geen skins gemaakt. Ik ga er wel aan beginnen zodra Winamp 3 er is. Homepage staat in m'n sig.
![]() Thor: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Major Dude
|
Quote:
je hebt niks gedaan en je bent moderator.. dat slaat eigenlijk nergens op ![]() "when you are with me i'm free, i'm careless, i believe" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Moderator
|
Het is niet nodig om skins te maken als je een moderator wilt worden. Het gaat grotendeels om de kwaliteit van de berichten die je post. Wat ik wel gedaan heb? Redelijk wat newbies geholpen en ik ben dus met Twilightseer met het idee gekomen voor dit nieuwe forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Major Dude
|
i see.. maar newbies helpen is helemaal niet moeilijk
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Moderator
|
Het gaat echt niet alleen om de newbies hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Major Dude
|
ja ja,ik heb hem door.. ken je de pagina WSD ???
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Moderator
|
Tuurlijk ken ik die. Ik gebruik hem meestal als mensen vragen om een goede Skin tutorial o.i.d. het is een goede duidelijke site.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Major Dude
|
Quote:
|
![]() |
![]() |