![]() |
#281 |
Guest
|
Oh ik had een pure spam pm, van een spammer die blijkbaar deze thread had doorgelezen. Ik vroeg me af of anderen ook zo'n pm hadden gekregen omdat ze ook in deze thread zitten, maar dat bleek niet zo te zijn.
|
![]() |
![]() |
#282 |
Forum King
|
whoa oud stof leeft.
eehm nee, idd geen pm gehad. Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
FRISIAN
|
pardon, ik weet dat ik de jongste niet meer ben , maar om me gelijk maar oud stof te noemen........
![]() we houden op deze manier wel mooi die rus van de bovenste plaats in dit forum deel met zijn monoloog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Forum King
|
whoa... en ik dacht dat pü17dijo erg was.
neej, jij valt onder jong stof. waar val ik dan onder? ![]() Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
FRISIAN
|
dus 40 is jong stof????
hoe oud ben jij dan wel niet???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Forum King
|
Quote:
jezus kaboon, jij verteld ook niks! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
FRISIAN
|
Je moet gewoon wat vaker langs komen Frank
Kaboon heeft hier in het GD forum een post over gemaakt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Forum King
|
mja, misschien is dat het hem ook... ben ook te weinig op IRC
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Moderator
|
Ik geloof dat je nu wel weer helemaal op de hoogte bent naamie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Forum King
|
yepyep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Guest
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#292 |
Moderator
|
Op zich zou ik daar wel iets aan kunnen doen...
![]() * probeert onschuldig te kijken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Guest
|
Hehehe...
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
FRISIAN
|
zou me niets verbazen dat hij illegaal spul slijt hier, niemand van ons spreekt russisch dus geen idee wat hij daar zit te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Forum King
|
daar durf ik niet eens naar te kijken :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
FRISIAN
|
alleen het woord .exe files al is genoeg om gelijk mijn virusscanner te activeren.
The russian maffia strikes again. volgens mij zijn het de trigger codes voor alle oude koude oorlog agenten die nog in Europa en Amerika zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Guest
|
Ja precies zoiets als die hele oude film "Telefon", als je die kent. Daarin worden al die ex-KGB'ers na de koude oorlog ineens weer opgebeld om alsnog bepaalde doelen op te blazen in Amerika. Een geinig verhaal. Echt iets voor zo'n geflipte Rus met te veel nationalistische gevoelens die te veel achter z'n computer zit.
|
![]() |
![]() |
#299 |
FRISIAN
|
Die film bedoelde ik ook maar kon niet op de naam komen
dank je wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Forum King
|
Eerst is oud stof niet goed, nu ook jong stof niet meer..
![]() (ff voor de overbodige duidelijkheid, ik had het over deze thread, niet over jou..) Mijn leeftijd? eeh... 21 *<WotL> pakt vast een stofdoek om zichzelf op te vegen Gebruikt die rus het forum niet gewoon als host om bestanden op te slaan ofzo? Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#301 |
Moderator
|
*bump*
of is het *schop*? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Guest
|
Ik dacht al, zou iemand nou opeens een goed verhaal hebben in deze draad na jaren, maar nee hoor, gewoon een bump...
Ik ben trouwens wel benieuwd wie er nog allemaal frequente bezoekers zijn aan dit forum. Om eerlijk te zijn, ik niet echt... |
![]() |
![]() |
#303 |
Moderator
|
Sorry, het was zondag, ik wist niets beters.
![]() Daar ben ik op zich zelf ook wel benieuwd naar. Ik geloof dat hier in ieder geval een stuk meer Nederlanders zitten dan wanneer dit draadje gestart is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Guest
|
Misschien dat er ook nog wat oude rotten terugkomen die nu ineens een mailtje hebben dat er een reply is (zoals ik had).
|
![]() |
![]() |
#305 |
The Albertan
|
Ik kom hier nooit, en je zal me hier ook nooit een post zien maken.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Moderator
|
Ik wens iedereen een heel gelukkig 2009!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Piffle Producer
|
Een beetje laat, maar toch bedankt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
FRISIAN
|
Het is bijna alweer kerst / oud en nieuw
wie leeft er nog steeds? en komt zo nu en dan weer eens langs? ik ben dus weer terug bij de gratie van de moderators. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Forum King
|
Ik geloof dat ik nog steeds leef...
Razzino? Ik wist niet eens dat je een Nederlander was! Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Member
|
Ik kom er net achter dat ik al lange tijd niet meer op het forum ben geweest. Verbazend dat ik deze topic nog op de eerste pagina tegenkom.
Gezien de laatste reactie vraag ik me af wie er nog regelmatig op het forum van winamp zit? Ik zit de laatste jaren vaker op de site van Winamp Nederlands en mis daar alleen de mogelijkheid om de nieuwe skins te bekijken. M. Vr. Gr. JR Heuwing Is lekker onderweg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Forum King
|
De meesten zijn er nog - Kaboon, Naamloos en Michgelsen de laatste tijd niet (naamloos al sinds 2007) .. IC wordt bijna niet gebruikt.
Hoe is't? Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Member
|
Ik moet nog even volhouden totdat mijn vakantie begint. Nog 2 weken en dan even lekker niks doen. Gelukkig op dit moment geen zwaar werk en kan nog langer blijven dan eerst gepland.
Is lekker onderweg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Forum King
|
Laat? Ach best lekker dat je nu geen vakantie hebt - je zal met dit weer maar in een tentje moeten zitten.
Ga je nog weg? Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Member
|
Ik vraag me altijd af of het woord kamperen wel helemaal de juiste is. Volgens mij is creperen een veel betere benaming. Voor de rest nog geen plannen, maar een last minute kan altijd nog.
Is lekker onderweg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
FRISIAN
|
Veel plezier in de stromende regen in een veel te krappe omgeving waar je nooit iets droog kunt houden.
en ja ik kom zo nu en dan ook nog eens langs hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Skin Wizard
(Forum King) |
ben ook weer in dit stoffige hoekje van internet geraakt.
HAAAIIII ALLEMAAL ![]() don't be a thief of your own life.... : DEXYD - Digitally EXpressing Your Dreams Join the Winamp Enthusiasts Forum - Join the Winamp Skin Love facebook group: |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Forum King
|
Da's een tijd geleden... Welkom terug!
Jesus loves you [yes, you] so much, he even died for you so that you will not need to die, but live forever |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Skin Wizard
(Forum King) |
dat is idd heel lang geleden
![]() don't be a thief of your own life.... : DEXYD - Digitally EXpressing Your Dreams Join the Winamp Enthusiasts Forum - Join the Winamp Skin Love facebook group: |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Moderator
|
Zo, ik ben er ook weer.
![]() Gezien 1 van mijn eerdere posts in dit topic zal ik de traditie maar even voortzetten; iedereen een hele fijne kerst gewenst! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|